نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

خطیر و نکونام تا آخر فصل در استقلال

  • کد خبر: ۲۱۲۰۹۹
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۸
خطیر و نکونام تا آخر فصل در استقلال
با تصمیمی که اعضای هیات مدیره استقلال گرفته‌اند نه تغییری در مدیرعاملی این باشگاه ایجاد خواهد شد ونه در دیگر بخش‌های استقلال و خطیر و نکونام باید تا آخر فصل با هم تعامل کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با وجود شایعاتی که درباره برکناری خطیر به گوش می‌رسد، اما خبری از تحولات مدیریتی در این باشگاه نیست و عزمی از سوی تصمیم گیران استقلال برای ایجاد چنین تحولاتی وجد ندارد؛ بنابراین باید برکناری خطیر را  منتقی دانست و احتمالا در روز‌های آتی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تلاش خواهند کرد میان او و سرمربی جلساتی برگزار کنند تا شاید اختلافات از بین رفته و دو طرف درفضای آرام‌تری به کار دراین حوزه ادامه دهند.

حتی یکی از چهره‌های قدیمی هیات مدیره استقلال درجلسات اخیر اعلام کرده هرگونه تغییر درکادرمدیریتی و کادرفنی به مثابه خودزنی می‌ماند و خطیر و نکونام باید درکنار هم لیگ را به پایان برسانند و برای موفقیت این باشگاه تلاش کنند.


حال اینکه دو طرف در ادامه راه از مواضع خود کوتاه بیایند تا در فصلی که به نظر می‌رسد استقلال شانس بسیار زیادی برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر دارد، بعد از یک فصل وقفه دوباره صاحب جام قهرمانی لیگ برتر شوند، روشن نیست، اما هم نکونام و هم خطیر باید به خوبی بدانند که اگر با یکدیگر به تعامل نرسند و دعوای‌شان به قول معروف به کف فضای مجازی بکشد فرصت قهرمانی دراولین فصل حضور خود در استقلال را از دست خواهند داد.

خطیر  و نکونام هر دو برای اولین بار است که در استقلال به عنوان مدیرعامل و سرمربی برگزیده شده‌اند و چنانچه به قهرمانی برسند از این منظر رکورددار خواهند بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->